Автоматизація
Автоматизована система обробки онлайн замовлень для мережі аптек
16.06.2020Для мережі аптек була розроблена універсальна система автоматизації.
У мережі існує > 17 аптек, через інтернет магазин мережі можна замовити препарати на будь-яку з цих аптек. Після замовлення, замовлення автоматично обробляється системою, препарати в замовленні перевіряються на наявність в цій аптеці, відправляється смс покупцеві, резервуються.
Фармацевти конкретної аптеки в "прямому ефірі" бачать всі пропозиції, що надійшли до них їх замовлення і стан замовлення ( сформований, збирається, аптека, оператор і т.д ).
Замовлення, які не можуть бути сформовані автоматично через відсутність наявності в аптеки, недостачі кількості або з інших причин, автоматично потрапляють операторам. Оператори в свою чергу в ручну вганяють у клієнта інформацію на замовлення, пропонують до замовити, продовжити, або змінити замовлення, після цього перемикають замовлення в системі на аптеку, аптека в свою чергу вже бачить відкоригований замовлення і обробляють, в разі проблеми може повернути його операторам з коментарями.
Всі статуси замовлення змінюються автоматично, аж після фіскалізації ( продажу ) на касовому апараті.
Всі товари ( > 50000 ) в інтернет магазині автоматично синхронізуються зі складом і залишками по аптекам, для виключення замовлення товару який розпроданий. Всі ціни на товари також синхронізуються кожні 3 години, це > 670000 записів, завдяки оптимізації алгоритму, дані з бази даних 1С в базу сайту "переливаються" в середньому за 50 секунд.
В системі також присутня система тестування на проф придатність фармацевтів в аптеках, тобто відділ роботи з клієнтами створює питання, виділяє на них час і включає тестування в певний час і дату, після фармацевти зі своїх робочих місць проходять тестування, швидко і зручно.
Система працює 24/7/365, без зупинки, зупинка загрожує завислими замовленнями ( > 10 в хвилину ) і незадоволеними клієнтами.
У мережі існує > 17 аптек, через інтернет магазин мережі можна замовити препарати на будь-яку з цих аптек. Після замовлення, замовлення автоматично обробляється системою, препарати в замовленні перевіряються на наявність в цій аптеці, відправляється смс покупцеві, резервуються.
Фармацевти конкретної аптеки в "прямому ефірі" бачать всі пропозиції, що надійшли до них їх замовлення і стан замовлення ( сформований, збирається, аптека, оператор і т.д ).
Замовлення, які не можуть бути сформовані автоматично через відсутність наявності в аптеки, недостачі кількості або з інших причин, автоматично потрапляють операторам. Оператори в свою чергу в ручну вганяють у клієнта інформацію на замовлення, пропонують до замовити, продовжити, або змінити замовлення, після цього перемикають замовлення в системі на аптеку, аптека в свою чергу вже бачить відкоригований замовлення і обробляють, в разі проблеми може повернути його операторам з коментарями.
Всі статуси замовлення змінюються автоматично, аж після фіскалізації ( продажу ) на касовому апараті.
Всі товари ( > 50000 ) в інтернет магазині автоматично синхронізуються зі складом і залишками по аптекам, для виключення замовлення товару який розпроданий. Всі ціни на товари також синхронізуються кожні 3 години, це > 670000 записів, завдяки оптимізації алгоритму, дані з бази даних 1С в базу сайту "переливаються" в середньому за 50 секунд.
В системі також присутня система тестування на проф придатність фармацевтів в аптеках, тобто відділ роботи з клієнтами створює питання, виділяє на них час і включає тестування в певний час і дату, після фармацевти зі своїх робочих місць проходять тестування, швидко і зручно.
Система працює 24/7/365, без зупинки, зупинка загрожує завислими замовленнями ( > 10 в хвилину ) і незадоволеними клієнтами.