Автоматизація

Автоматизована система житлового комплексу

2017 рік, початок

З початком будівництва ЖК прийшла ідея організувати співтовариство ЖК "Місто КВІТІВ". Для цього були запущений форум, ютуб канал МК, фейсбук, телеграм канал МК, > 40 чатів в телеграм ( по чергах, під'їздів і інтересам ). Поступово проект переріс в єдину автоматизовану систему ЖК.

Бот МК

У процесі розростання і наповнення чатів жителями і виникають одних і тих же питань, був написаний і підключений в усі чати Бот MK, Який відповідав на одні і ті ж питання жителів. Бот відповідав на найпоширеніші питання і прохання ( > 30 штук ), “ Який наш індекс ”, “ Дайте телефон охорони ”, “ Бот налий пивка ”, "Який телефон аптеки" і т.

Весь список можна подивитися запитавши у нього "Бот, що ти вмієш"

Так само Бот виконував такі завдання як:
  • нагадування про передачу показників з лічильників тепла, води і електрики з прямими посиланнями
  • відправка суми боргу по комуналці з посиланнями на оплату з уже в веденими реквізитами одержувачі і платника, залишиться вести карту і натиснути оплатити
  • швидкий пошук контактів власника автомобіля по його держ авто номеру
  • авторизація користувача як жителя МК
  • допомога в адміністрування особистого кабінету користувача
  • різні оповіщення
  • прийом оплат
>40

телеграм чатів

>3500

користувачів звернулося до бота

Єдиний реєстр мешканців з особистим кабінетом

Так як людей ставало все більше, а плани масштабніше, спільно з ОСББ і ЕК було вирішено розпочати збір онлайн бази всіх інвесторів ЖК і додаткової інформації ( е-мейл, авто і т.д ) для подальшого використання системою управління і автоматизації. Користувачам було запропоновано зареєструватися в особистому кабінеті з внесенням необхідних даних, після чого дані перевірялися за держ реєстрів на достовірність, тільки після цього користувачеві відкривався доступ до сервісів ЖК.

У кожного користувача є власний кабінет, де він може керувати своїми контактними даними, приміщеннями, інформацією про автомобілі і т.п. У кабінеті також доступний повний функціонал сервісів, за допомогою яких можна відправляти онлайн заявки охорони на пропуск, заявки інженеру на проблему в будинку, перегляд онлайн відео і т.д. Так само в кабінеті житель міг подивитися суму по комуналці ( ОСББ ) і відразу оплатити, в кабінеті так само ведеться весь розрахунок по благодійним зборів на різні завдання.

Систему адміністрування жителів будинку так само використовує ОСББ для актуалізації жителів і швидкого пошуку контактів по квартирі. Так само база номерів синхронізується з телефоном охорони, щоб при дзвінку охорона бачила c якої черги і яка квартира дзвонить, щоб бути впевненим, що це дійсний житель дзвонить.

Реалізовані проекти

Власні та спільні проекти реалізовані для жителів МК

Додаток, ВЕБ, Android, iOS

Перша версія була ВЕБ версії програми за технологією PWA,Що дозволило його встановлювати на пристрої під управлінням Android, iOS, Windows, будь-то смартфон, планшет або персональний комп'ютер. Воно завжди є безкоштовно, з повним функціоналом і на всіх пристроях.

Згодом була розроблена Android версія програми, яка доступна в Play Market

Система заявок

У міру заселення ЖК і зрослий автомобільний / пішохідний трафік в ЖК, система заявок на пропуск охорони залишала бажати кращого, все було в письмовому вигляді в блокноті і по телефону, охорона не встигала відповідати на дзвінки, записувати, відкривати шлагбаум і хвіртку з одночасною перевіркою чи є заявка в блокноті на пропуск. Спроектована і розроблена система полягала в тому що будь-який авторизований житель МК, через особистий кабінет, через додаток МК може відправити заявку на пропуск авто ( доставка, таксі, гості і т.д ), вказавши держ номер авто ( якщо є ) і опис, після відправки заявка потрапляє в список на моніторі у охорони, вся інформація виводиться в зручному вигляді і має швидкої пошук за номером квартири або держ номером авто. Це дозволило прискорити прийом і обробку заявок охорони, відповідно менше пробок на в'їзді.

Заявки на пропуск так само потрапляють в систему розпізнавання номерів, для автоматичного пропуску ( таксі, гості ), і після проїзду анулюються.

>3500

Акаунтів жителів

>1700

Автомобілів жителів

>60000

Звернень в день до сервісу

>831003

Повідомлень оброблено

Поділитися

Використано

  • PHP
  • MariaDB
  • Telegram
  • Laravel
  • Flutter
  • PWA