Автоматизація

Автоматизована система житлового комплексу

2017 рік, початок

С початком будівництва ЖК виникла ідея створити спільноту "МІСТО КВІТІВ".

Для цього були запущені:
🌐 Форум для обговорень та обміну досвідом
🎥 YouTube-канал МК з оглядами та корисною інформацією
📘 Facebook-сторінка для новин та анонсів
📢 Telegram-канал МК та понад 40 чатів у Telegram (за чергами, під'їздами та інтересами)

З часом проєкт переріс у єдину автоматизовану систему керування ЖК, яка об'єднує мешканців та спрощує взаємодію всередині комплексу.

Бот МК

У процесі розширення та наповнення чатів жителями, а також появи повторюваних питань, був розроблений і підключений до всіх чатів Бот MK, який автоматично відповідав на найпоширеніші запити мешканців.

Бот обробляв понад 30 типових питань, таких як:

  • “Який наш індекс?”
  • “Дайте телефон охорони”
  • “Бот, налий пива”
  • “Який телефон аптеки?”

Повний список команд доступний за запитом: “Бот, що ти вмієш?”

Основні функції бота:

  • Нагадування про передачу показників лічильників тепла, води та електроенергії з прямими посиланнями
  • Швидкий пошук контактів власника автомобіля за його держномером
  • Авторизація користувачів як мешканців ЖК
  • Допомога в адмініструванні особистого кабінету користувача
  • Надсилання різних сповіщень
  • ...
>40

телеграм чатів

>3500

користувачів звернулося до бота

Єдиний реєстр мешканців з особистим кабінетом

З огляду на зростаючу кількість мешканців та амбітні плани щодо розвитку, спільно з ОСББ та ЕК було ухвалене рішення про створення онлайн бази даних усіх інвесторів ЖК, а також збору додаткової інформації (електронна пошта, автомобілі тощо) для подальшого використання в системах управління та автоматизації. Користувачам було запропоновано зареєструватися в особистому кабінеті, вказавши необхідні дані, після чого інформація перевірялася за допомогою державних реєстрів на достовірність. Лише після цього відкривався доступ до сервісів ЖК.

У кожного користувача є свій персональний кабінет, де можна керувати контактними даними, інформацією про приміщення, автомобілі та інші аспекти. В особистому кабінеті доступний повний набір функціоналу для роботи з сервісами ЖК: подача онлайн-заявок охороні для пропуску, звернення до інженера для вирішення проблем в будинку та інші послуги. Крім того, в кабінеті ведеться облік і нарахування благодійних зборів для різних потреб.

Система адміністрування мешканців також використовується ОСББ для актуалізації даних про мешканців та швидкого пошуку контактів за номерами квартир. База номерів синхронізується з телефоном охорони, що дозволяє їй автоматично визначати, з якої черги та яка квартира дзвонить, що дає змогу упевнитися, що на зв'язку дійсно мешканець.

Реалізовані проекти

Власні та спільні проєкти, реалізовані для мешканців житлового комплексу МК

.

Програма, ВЕБ, Android, iOS

Перша версія була веб-версією додатка, використовуючи технологію PWA, що дозволяло встановлювати його на пристрої з операційними системами Android, iOS і Windows — будь то смартфон, планшет або персональний комп'ютер. Він завжди доступний безкоштовно з повним функціоналом на всіх пристроях.

З часом були розроблені версії для Android та iOS і завантажені до PlayMarket та AppStore.

Система заявок

Зі збільшенням кількості мешканців ЖК та зростанням автомобільного/пішохідного трафіку система заявок на пропуск охороні потребувала покращень. Усі заявки раніше фіксувалися вручну в блокноті та по телефону. Охорона не встигала відповідати на дзвінки, записувати дані та відкривати шлагбаум і калитку, одночасно перевіряючи, чи є заявка в блокноті. Розроблена система дозволяє будь-якому авторизованому жителю ЖК, через особистий кабінет або додаток, надіслати заявку на пропуск автомобіля (доставка, таксі, гості тощо), вказавши номер авто (якщо є) та опис. Після надсилання заявка з’являється на моніторі охорони, вся інформація виводиться в зручному форматі з можливістю швидкого пошуку за номером квартири або номером авто. Це значно прискорює обробку заявок, що зменшує затори на в’їзді. Заявки також надходять до системи розпізнавання номерів для автоматичного пропуску (таксі, гості), і після проїзду анулюються.

>5000

Облікових записів мешканців

>2000

Автомобілі мешканців

>60000

Звернень на день до сервісу

>~

Повідомлень опрацьовано

Поділитися

Використано

  • PHP
  • MariaDB
  • Telegram API
  • AI
  • Laravel
  • IoT
  • Flutter
  • PWA